Autopotahy CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od 2018, AUTHENTIC DOBLO, žakar audi

Kód: AT-83363
5 990 Kč 4 950,41 Kč bez DPH 5 990 Kč / 1 ks
Skladem

Detailní informace

Doprava zdarma nad 2 499 Kč

Zásilky do 30 kg a u dopravců Zásilkovna a Česká pošta

Široký sortiment

Více jak 30.000 produktů v nabídce

Odbornost

Více jak 10let zkušeností na trhu

Detailní popis produktu

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od r. 2018- nový model.

 

Autopotahy na míru CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od r. 2018.

VYROBENO ZE ZÁTĚŽOVÉ LÁTKY !!!

Přední sedadla s airbagy, kapsy. 

ZADNÍ OPĚRADLO A SEDADLO DĚLENÉ ZA SPOLUJEZDCEM 1/2. Isofixy, otvory pro 3 bodové pásy, otvory pro sklápění opěradel. 

POZOR !  NAPÍŠTE NÁM PROSÍM DO POZNÁMKY ZDA MÁTE VEPŘEDU LOKETNI OPĚRKY, STOLKY A ZDA MÁTE V PŘEDNÍM SEDADLE SPOLUJEZDCE ISOFIXY.

DĚKUJEME.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky v kufru, ale kompletní potah.

Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Velmi pevná a silná automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka.

Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců kompletní na všech dílech autopotahů.

Krásné dvojité prošití.

Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.

Dokonalý vzhled luxusního interiéru.

Autopotahy jsou vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby.

Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: